Oi oi people!!! I'm Skoobz, a husband, father, gamer, DJ and outdoorsman!! I'm all about music, gaming & getting outdoors. You can catch me live on Twitch playing games like Escape From Tarkov, Battlefield, and any other game that takes my fancy! I also DJ and upload mixes to Mixcloud. The music I mainly play is UK Hardcore, House, Drum & Bass and the occasional Dubstep mix. And finally I do a lot of outdoor stuff like hiking and Airsofting. I'm here to meet new people, play games and have fun doing it!!! Thank you for checking out my profile and hope you enjoy the content!!
Social Links


PsychoSkoobz
PsychoSkoobz
PsychoSkoobz
PsychoSkoobz#2973
The Shack Squad
Spotify
Pinned Post
XP: 3615
How do people!
Been getting to know the platform and a few people on here and gotta say, love it man!!
By the way,
I'm Skoobz.
Husband, father of 2 and gamer for life!!
The green beard i hear you say? After suffering a lot of mental health issues and getting the help I needed, i decided to do a mental health charity stream 2 years ago and the rest is history! I kept it green afterwards as i love the colour green anyway, but it is also sparked conversations, put smiles on faces and tbh, I love talking!!!馃ぃ
Anyway, my content!! EEeeerrrrrmmmmm....... It varies!
Gaming, Hiking, Fishing and Music!
After 20+ years, of claw handing a controller, I've made the switch to PC gaming. You can catch me on Escape From Tarkov, Battlefield 4, PUBG or any of the many other games that I fancy getting on. I go hiking in the Pennine mountain range in the UK, to help with my knee after an operation and soon will be bringing airsoft content. I also take the chat on fishing streams, and you can check out my DJ mixes over on an app called Mixcloud. I used to be a resident DJ at a few clubs in the Manchester area from 2002- 2010 and played a few spots on a pirate radio station in the NW UK.
I'm partnered with a PC building company called Fierce PC here in the UK and a Twitch affiliate. I started on Beam, that became Mixer, we all know where that went!
The Shack is my community and we are all about meeting new people, sharing experiences & having a party along the way!
Wanna know anymore, just ask!
How do people! Been getting to know the platform and a few people on here and gotta say, love it man!! By the way, I'm Skoobz. Husband, father of 2 and gamer for life!! The green beard i hear you say? After suffering a lot of mental health issues and getting the help I needed, i decided to do a mental health charity stream 2 years ago and the rest is history! I kept it green afterwards as i love the colour green anyway, but it is also sparked conversations, put smiles on faces and tbh, I love talking!!!馃ぃ Anyway, my content!! EEeeerrrrrmmmmm....... It varies! Gaming, Hiking, Fishing and Music! After 20+ years, of claw handing a controller, I've made the switch to PC gaming. You can catch me on Escape From Tarkov, Battlefield 4, PUBG or any of the many other games that I fancy getting on. I go hiking in the Pennine mountain range in the UK, to help with my knee after an operation and soon will be bringing airsoft content. I also take the chat on fishing streams, and you can check out my DJ mixes over on an app called Mixcloud. I used to be a resident DJ at a few clubs in the Manchester area from 2002- 2010 and played a few spots on a pirate radio station in the NW UK. I'm partnered with a PC building company called Fierce PC here in the UK and a Twitch affiliate. I started on Beam, that became Mixer, we all know where that went! The Shack is my community and we are all about meeting new people, sharing experiences & having a party along the way! Wanna know anymore, just ask! :D
12
1 Comments 0 Shares
Recent Updates
  • XP: 3615
    After the upcoming charity stream, I'm making a bit of a change with the way I do things.
    I'd love to start getting some games in with a few new people, and create some content on some games other than EFT.
    But, because I'm loving it, and so i don't upset my little EFT community, I'm now doing a 10am - 3pm EFT stream every morning!!
    I want to leave evenings free to try and get on different games with new people from all time zones!
    My evening streams will be 6pm - 2am (5am Fridays). UK time. Weekend streams are random!
    So, if you wanna squad up on APEX, Warzone, DBD, BF4 or the upcoming Battlefield 2042 during BETA or on release, then let me know and we'll sort things out people!!!馃槣馃槈馃馃憖
    After the upcoming charity stream, I'm making a bit of a change with the way I do things. I'd love to start getting some games in with a few new people, and create some content on some games other than EFT. But, because I'm loving it, and so i don't upset my little EFT community, I'm now doing a 10am - 3pm EFT stream every morning!! I want to leave evenings free to try and get on different games with new people from all time zones! My evening streams will be 6pm - 2am (5am Fridays). UK time. Weekend streams are random! So, if you wanna squad up on APEX, Warzone, DBD, BF4 or the upcoming Battlefield 2042 during BETA or on release, then let me know and we'll sort things out people!!!馃槣馃槈馃馃憖
    0 Comments 0 Shares
  • XP: 3615
    For sooooo long was trying to figure the profile design out!
    This may help those wanting it!!!馃槈馃馃
    For sooooo long was trying to figure the profile design out! This may help those wanting it!!!馃槈馃馃
    my profile <3
    Anyone need help with CSS?
    1
    0 Comments 0 Shares
  • XP: 3615
    Morning you beauts!!!
    Happy Friday eve people!!!!
    Last night was pretty crazy getting back on APEX after nearly a year away, and being a noob on M&K didn't help last night either, but made for some funny af scenes!! 馃ぃ馃ぃ
    May get back on today, if we can muster up another squad!
    How are you beautiful hoomans, androids and other spectacular beasts doing today yo??馃槈馃槣
    Morning you beauts!!! Happy Friday eve people!!!! Last night was pretty crazy getting back on APEX after nearly a year away, and being a noob on M&K didn't help last night either, but made for some funny af scenes!! 馃ぃ馃ぃ May get back on today, if we can muster up another squad! How are you beautiful hoomans, androids and other spectacular beasts doing today yo??馃槈馃槣
    0 Comments 0 Shares
  • XP: 3615
    Morning you beauts!!
    Hope yall are having an awesome hump day yo!!!馃馃
    Morning you beauts!! Hope yall are having an awesome hump day yo!!!馃馃
    1
    2 Comments 0 Shares
  • XP: 3615
    Oi oi people!!
    Happy Tuesday y'all!!
    Internet is back up and running, don't know how long for, so getting on with a stream!!
    Getting on Battlefield 4 for a few hours, and if still going smoothly, then Escape From Tarkov with the fam later on!!
    Come chat, chill, lurk or twerk people.... it's all up to you!!
    #GGsOnly #TwitchStreamer #BF4 #EFT
    https://www.Twitch.tv/PsychoSkoobz
    Oi oi people!! Happy Tuesday y'all!! Internet is back up and running, don't know how long for, so getting on with a stream!! Getting on Battlefield 4 for a few hours, and if still going smoothly, then Escape From Tarkov with the fam later on!! Come chat, chill, lurk or twerk people.... it's all up to you!! #GGsOnly #TwitchStreamer #BF4 #EFT https://www.Twitch.tv/PsychoSkoobz
    2
    0 Comments 0 Shares
  • XP: 3615
    Good morning!!
    How are you beautiful hoomans doing today yo??
    Good morning!! How are you beautiful hoomans doing today yo??
    3
    9 Comments 0 Shares
  • XP: 3615
    To vote on mobile:
    0 Comments 0 Shares
  • XP: 3615
    Oi oi people!!
    Happy Sunday gamers!
    Hope yall are having a nice chilled day yo!!
    Me and my bro Tricky are out on a little fishing trip for the day.
    Tbh I'm not bothered if i dont catch anything as I'm just glad to be out here soaking in some nature.
    We just managed to see a kingfisher do its thing!! Was an awesome sight!
    What are you guys, gals, ladies and gents up to today peeps??
    Oi oi people!! Happy Sunday gamers! Hope yall are having a nice chilled day yo!! Me and my bro Tricky are out on a little fishing trip for the day. Tbh I'm not bothered if i dont catch anything as I'm just glad to be out here soaking in some nature. We just managed to see a kingfisher do its thing!! Was an awesome sight! What are you guys, gals, ladies and gents up to today peeps??
    0 Comments 0 Shares
  • XP: 3615
    Whats up mutha freakers! Last day for nominations. Just finished setting up the voting panel yesterday. Now we wait…
    0 Comments 0 Shares
  • XP: 3615
    Hell yeah!!
    Finished the Death Star #2, Vaders TIE Advanced and got more work done on the galaxy scene behind vader! Not a bad 4 hour session!!
    Just finished getting stuff ready for tomorrows fishing trip & about to hit the pillow after a few games of Tarky!馃憖
    Turning out to be a productive weekend man!!馃
    How the hell are you beauts doing??
    #GGsOnly #Productivity
    Hell yeah!! Finished the Death Star #2, Vaders TIE Advanced and got more work done on the galaxy scene behind vader! Not a bad 4 hour session!! Just finished getting stuff ready for tomorrows fishing trip & about to hit the pillow after a few games of Tarky!馃憖 Turning out to be a productive weekend man!!馃 How the hell are you beauts doing?? #GGsOnly #Productivity
    1
    0 Comments 0 Shares
More Stories